August 4, 2011

o z g u r l u k? cocuklari dogru bildiklerini soyledigi icin hapse atilan anneye nasil anlatirsin ozgurlugu. peki anadilini bilmeyen bir ogretmenden, sistemden okuma yazma ogrenmeye calisan cocuga nasil aciklarsin bu kavrami. cesedi bulunamadigi icin dogru durust bir cenaze yapamayan babaya ozgurluk, heey ozgurluk diye sakirken anlatabilir misin sahi? ellerinle yarattigin, besledigin savaslar ugruna kandirdigin evlatlarin cenazelerinde on saflarda mirildanabilir misin ozgurluk diye? yillarca gencecik cocuklari birbirine kirdiran netekimciler geceleri nasil rahat uyur diye dusunen kiza hah iste ozgurluk, firindan yeni cikma mi dersin? dersin. gozunu kirpmazsin, hatta yillar sonra gozden dustugunde bile bir bir anlatirsin utanmadan sikilmadan. ustelik beyaz kitleni yine pesinden suruklersin. dusunce ozgurlugu dersin sonra adina. dogru mu? vatan sag olsun der gecerler, pesindeki kitle kadar pasiftir karsindakiler. soyle bana yilmaz kafandaki kokusmus turkiye semalarina karsi, ozgurlugun resmini yapabilir misin?

2 comments:

  1. yilmaz diyince bi acaba erdogani mi kaste diyo dedim, sonra muhtemelen yilmaz ozdilden bahsettigini anladim. di mi? bitti mi otostopcu

    ReplyDelete
  2. ya ozdil onlardan sadece biri, bunun emini var fatihi var. var oglu var. bitirmedim, favorimi -4- yeniden okuyorum sindi.

    ReplyDelete