August 30, 2011

'aradiginiz kisiye suan ulasilamiyor, mumkunse denemeyin' yazili bir t-shirt giyiyordun seni ilk gordugumde, heralde sen yapmistin. saclarin daginikti, gelisi guzel bir topuz yapilmisti. bebek saclarin onlerden fiskirmisti, arkalarda luleler vardi. hava nemliydi, lulelerin suclusu belliydi. tenin fazla beyazdi, kirpiklerin kivrilmamisti. ama yanaklarin, onlar alabildigine kirmiziydi. sanki elma sekeri kaplanmisti. sonralari ogrenecektim ki alnin da boyle kizarirdi, kizdigin anlarda tabi. mizacin geregi kizardin, bu da benim antikaligim derdin. olur olmaz kizardin islere, bizlere. gozlerinde bogulmustum, oyle bir mavi ucsuz bucaksiz bakmisti ki bana. benden hoslanmamistin, dudak kivrimlarindan okumustum bunu. bu isler boyledir demistin cok sonralari varliginla omzumu senlendirirken. oyle bir kivrilmisti ki dudagin, o an geri donusu olmadigini anlamistim. sevmistin beni, tipki seni sevmemenin imkansiz oldugu gibi. bugun burada, ucagima cagrilmayi beklerken anliyorum ki romantik komedi boktanligi esenbogaya islememis. kapi acilmiyor, sen iceri kosmuyorsun. replikler havada ucusmuyor, kucagima atlamiyorsun. bacaklarini belime dolayip opmuyorsun beni. gururun elvermedigi icin sana aldigim ucak biletine de dokunmuyorsun, sinirle parcalamak bile gelmiyor icinden. hep boyle gurur yapar miydin, bu karari seninle almadigim icin geliyorum diyemezmiydin bana eskiden de? vucudundaki her bir benin yerini ezbere biliyorum da bunu bilmiyorum iste. tek bildigim seni birakip dunyanin bir ucuna tasiniyor oldugum icin 'aradigim kisiye ulasamiyorum'. ama denemek istiyorum, 'mumkunse'.

No comments:

Post a Comment