August 8, 2011

pek de sevgili olmayan elin,

o gunu hic unutmam, bahce kapisi gicirdayarak acilmisti. gunes buklelerine vuruyordu. yeni pedikur yaptirmistin, belliydi. kucuk seytanlar tam emilesi duruyordu ama ben hic boyle seyler yapmam bilirsin. gozlerinin yesilini siyah yesil kalem kombinasyonuyla belirtmistin. o daracik bluz tam senin icin yapilmis gibiydi. bu tabloyu bozan tek sey salindikca sana eslik eden sigara kokusuydu. ona gitmistin belli. onunla sevismistin, ta ki o senden istedigini alip yol verene kadar. simdi icindeki sevkat acligini bastirmak icin yolun dusmustu buraya. eski kurkcu dukkani masali, yapma bunu cok iyi biliyorsun. her gun bir onceki gunden daha ustaca sahneliyorsun. eminim yapabilsen ikimizi tek bir vucutta toplardin. ah su ideal dunya. deli gibi asik oldugun sevisme arkadasin ve sana deli gibi asik uyku arkadasin. bunu daha fazla uzatmayalim dediginde yuzunu gormeliydin, alt dudagini isirmistin elin. gafil avlanmistin. ustelik o hayvan herif boynunu emdigindeki turden bir avlanma da degildi bu. sendelemistin, ne diyorsun bana kahvalti hazirlamissin. ustelik hanimeli bile almissin. dengesizdim haklisin, o an elimde kibrit olsa evi yakardim. emekliye ayriliyorum elin demistim, yardimci erkek rolunden sikildim. hic beklemedigin yerden vurulmustun, o seni yine bir sevisme sonrasi kiskisladiginden buraya gelirdin, buradan kiskislandiginda ne bok yiyecektin. suratindan okunuyordu ve sana yemin ederim bebek, zevkten geberiyordum o an. gozyaslarin bile geri adim attiramamisti bana. ilk kez sen bana muhtactin, bunun tek anini bile kaciramazdim. hic adetim degildir ama bir sigara yakmistim. sen geri geri adimlarla uzaklasmistin. simdi geriye bakinca diyorum ki iyi ki elimde kibrit yoktu, yeni sevismekten gelen buklelerin tutussa yazik olurdu. perde.

emekli emektar, yanki

1 comment: