September 29, 2010

consume obey die

zamaninda frankenstien sendromuna deginmistim, derinciler pek muzdarip bundan. hanefi avci son kurbanlardan. turkiyedeki satis rakamlarina gore muthis yuksek tirajli kitabinda agliyordu avciydim av oldum diye. cok ayip, dinlemisler zavallicagi. halbuki onun tek istegi vatan millet sakarya ugruna insanlarin ozel hayatlarina sizip dinleme yaparak ulkeyi kurtarmakti, kiymeti bilinmedi. neyseki akilli, vatansever gozupek beyaz turkler vatan ugruna bes kurus almadan, tabi canim milyon dolari ben attim cebime, yaptigi dinleme rezilliklerini ballandira ballandira anlatan bu eski avci yeni ava desteklerini esirgemediler.

turkiyeyi nasil bilirdiniz? bu sorunun pek cok cevabi olsa da konuyla alakali, suanlik favorim olan cevabi soylemek istiyorum ortmenim. turkiye oyle bir yerdir ki devletin icindeki devletcikler demokrasi adina her turlu kanunsuzlugu yapmaktan cekinmemis, bunlardan pacalarini siyirmislardir. oyle ki bununla alakali kitap yazmaktan da cekinmedikleri gibi bir de kanunsuzluklarindan para kazanmislardir. zamaninda mevzu bahis kanunsuzluklardan zarar goren nesil ve onlarin evlatlari da bu rezillikleri kabullendikleri gibi devletciklerin buyuklerini yere goge sigdiramamislardir. gobegini kasiyan adam versus avci vatansever savasi hoslarina gitmis, avciyi bagirlarina basmis, bir madalya vermedikleri kalmistir.

consume, obey, die.

No comments:

Post a Comment