July 27, 2011

so long and thanks for all the fish

bu sabah uyandigimda cidden mezun oldugumuzu fark ettim oyku, sana da oldu mu? bozkirda yesil yuvadan uzakta, ted ailesinin uzaginda olmanin dayanilmaz hafifligi. benim icin bes, senin icin dort yil suren bu yolculugu dusundum. cogu ayri, en guzel zamanlari birlikte geceni hani. aklima o muthis siirin muthis dizeleri geldi.


"...dokuz yuz kirk bir yili aralik ayinin on besinde
 bu sabah safakla bitecek olani 
elden gelseydi tekrarlamak
tekrarlardi ayni yerden baslayip
ayni yoldan gecerek
ve yine gerekirse ayni yerde bitirmek uzere."


evet o yesil semsiyeli bendim, hani tamer hoca'nin odasini basan. tiskur ederim.
sahi biz o kurufasulye gunlerine sus kopekleriyle giden kokoslardan olmayiz, degil mi?

2 comments:

  1. gitmek kalmaktan iyidir. gitmek kalmakta iyidir. gitmek kalmaktan iyidir. gitek kalmaktan iyidir

    ReplyDelete
  2. beni birakiyor musun? beni? beni? bihterini?

    ReplyDelete