July 12, 2011




i play my part and you play your game...
herkes er ya da gec dusunmeyi secer, benimki gec kismina tekabul ediyor. hep farkinda oldugum seyi kendime aciklamam da bon jovi sarkisina denk dusuyor. konsere gitmedim, sahilde -bizim ekibin bir kismiyla- kendi konserimi vermekle mesguldum. crystal clear, tek nokta kadar net. uc noktadan en az istiklal caddesi kadar uzak. ve sen bundan ne anliyorsun? iki nokta kadar muglak. bir zamanlar ankara dunyanin capasiydi, oykuye elephant gun esliginde tanrimi acikladigim kadar uzakta. ya o lanet olasica oltasiyla karanin geri kalanini tutmasaydi? bugun senin gunun ve sen onu da mahvettin diye dusundum, dudaklarim tuzdan kurumustu.
...you give love a bad name.

1 comment:

  1. ankarayi bilmem ama nc sen benim capamsin sanirim
    bana anlatirken de iste bu kiz bunlari boyle yaziyor demistim

    ReplyDelete