July 28, 2011

krose

"henuz soylemedin belki ama biliyorum, gidiyorsun. tuhaf, bu anin gelecegini bile bile hazirliksiz yakalandim. ama iki gundur sana soyledigim gibi, kendin icin dogru olani yapmalisin ve daha azina razi olmamalisin. kendi payima seninle ayni sehri paylasmak guzeldi, tipki senin gibi okumaya deger bir oykuydu." yazmistim bir kac saat once. hem beni hem kendini ters koseye yatiracagini bilemezdim. hep beklenmedikleri getiriyorsun ve ben degisim ruzgarinda cirilciplak kalmaktan korkmuyorum. seninle, degirmenlere karsi. en yakin arkadasin, always.

1 comment:

  1. jsdlsdkjdkslfjsfdjk iste buda ayrilik provamizdi. en azindan zaman geldiginde ne yapacagimizi biliyoruz. kendi adima ben, gelecekten hic olmadigim kadar umutluyum ve icim uzun zamandir ilk kez heycan dolu. me and you against the world, right?

    ReplyDelete