February 4, 2011

...we all fall down


aslında hiçbir zaman uzun yazmak konusunda iyi olmadım. az, öz, sadede gel. ama hep imrendim uzun yazabilene, çünkü kelimeler cümleler ve paragraflar işini bilenin elinde çok zarif sevişir kağıtla. kısa bir tebessümdense bir gülüş, öylesine mükemmel bir yarım daire benim olsaydı değerini bilirdim. istediğim zaman yazabilirken, istediklerimi yazarken neden uzun yazamam bilmiyorum. var olanı kırmak mı endişem yoksa ne kadar çıkarsam o kadar sert düşerim mi düşüncem, gerçekten bilmiyorum. keşke maymun iştahım olsaydı bu konuda, bir kelime yazdıkça dahasını da isteseydim. ama birkaç kelime yazdıktan sonra fin diyor beynim, bakıyorum ve sabah ayazıyla karışan o ahududu kokusu orada, yerleşmiş. yine dönüyorum servisimi beklerken yüzümdeki tebessüme. yine ufak kırıntılar var elimde, büyük binaların gerisinde.

-fin-

No comments:

Post a Comment