October 23, 2010

smile like you mean it? (soru degil)

bana sebepsiz yere bagirilmasindan, bana duyulmayan ofkenin yansitilmasindan hicbi' zaman hoslanmadim. bu ara o kadar cok oldu ki durup dusundum bunun uzerine kafam rahatken. bana bunu yapmasina ragmen tek yuzune baktigim insan babam, bunun disinda hep kafamin bir yerine kaliyor o hareketler. ha babami bile affetmiyorum aslinda yaptigi sey icin, o da affedilmeyi beklemiyor ozur dilemedigi icin. sizin gibi. bu yuzden size karsi davranislarimi, soguklugumu sorgulamayin, siz istediniz bunu, siz affetmemem icin ozur dilemediniz. bundandir ki sizi asla eskisi gibi sevmeyecegim, asla sizi animsarken eskisi gibi gulmeyecegim. nihayetinde gelecekte bir gun sizi seviyorum diyemem, sizin diyemeyeceginiz gibi.

fair warning diyelim.
suum cuique.

No comments:

Post a Comment