April 26, 2011

bugun turev cozdugum diger her gun gibi 'turev sonum olmasin' playlistini dinledim. 40 beirut sarkisindan olusan bu leziz liste endorfin gibi geliyor bana. toprak bile beirut kokuyor ruhuna burundum yine, o halde buraya da yayalim o havayi.

bu 'ne alsam yahu afedersin civik nc'ye?' diye soran arkadaslarim icin gelsin. zira senede iki kere bu eziyeti yasiyor, yasatiyorlar. bu olmadi bi' demet papatya da olabilir tabi. hmm sey hermes mi, hermes'e de hayir diyemem.

bu da ilerde cenazemi hazırlamak zorunda kalacak sansli faniye gelsin. kaptin sen fikri kofte, bu olmazsa iskocyadaki enfes tepelerde de birseyler ayarlayabilirsin. zach cordon'u (trompetiyle birlikte elbette) getirebilirsen seninkine seninle ilgili guzel laflar edebilirim, bakarsin benden cok daha iyi bi' yere gidersin.

bu inanilmaz yetenekli arkadasim oyku icin gelsin, bana boyle bi' t-shirt hazirlamak icin can atiyor biliyorum.

bu sarki muzik ruhun gidasi insanlarina gelsin. ´I play for those who want to hear something energetic and true and beautiful in music again. Zach Cordon´

No comments:

Post a Comment