March 3, 2011

bu da mi gol degil?

sayin alaka sahibi okur,

dusunmek insani sorgulamaya itiyor. mevcut olani sorgulamaya, zamanin getireceklerini sorgulamaya... sorgulamak evet, ben emir komuta zinciri tarihcesi ve obur tarafa bakmanin incelikleri derslerini kacirdim, askeri hapishanedeydim o vakit. sanirim esitlik gibi kelimeler kullanmak gafletinde bulunmustum. bu yuzden hala sorgulamak gibi eylemlerde bulunarak rezil bir birey olmaya devam ediyorum.

erbakan'in olumuyle birlikte pek cok kisi bu konuda konusmaya basladi, neyse ki turkiye cumhuriyetinde bir konuda konusmak icin o konuda tek bir kelime bilmek gerekmiyor. evet bu konuda benim de herkes gibi bir dusuncem var. ondan igrenmiyorum ama hayir onu sevmiyorum da. tek bir gorusunun altina imzami atmak istemezdim. kacirdiginiz nokta su ki ister laik olsun ister 'dinle devlet isleri birlikte yurutulsun' benim icin fark etmiyor. cunku ikisi de devlet olma paydasinda bulusuyor. o yuzden ne sizleri ne de onlari seviyorum. digerlerine de mavi boncuk dagitmiyorum hayir. ne arkadaslarimla kolumuzu kessek kimin kani daha kirmizi beyaz akar yarismasi yapmak isterdim ne de meshur cayli sohbet toplantilarina katilmak. goruyorsunuz ya devlet ister sizinle olsun ister onlarla benim icin hicbir cekiciligi yok. hah bildiniz 'onlar'danim ben.

ne zaman goruslerimi dile getirsem 'o zaman git burdan' bakislarinizla karsilasiyorum. benim ailem osmanlinin orta donemlerinde balkanlardan goc ettigi yani 'siz'lerden daha kisa zamandir burada oldugumuz icin bizden gitmemizi bekliyor olabilirsiniz. 'ya sev ya terk et' mottosunu ne kadar cok sevdiginizin de farkindayim. buna herhangi bir cevap vermek istemiyorum, yeterince sacma. sadece tek bir sorum var size. sizin gibi orta asyadan onune suruleri katip buralara gelmeyen, hep bu topraklarda yasayanlara begenmiyorsan, ana dilinde okumak, yasamak istiyorsan cek git dedikleriniz var ya hani, onlar bi' gun size cek git dese, ne diyeceksiniz?

sidik yarisini en cok burada yasayan kazaniyordu en son size sordugumda, mac kac kac simdi?

kara koyun, 
nc

No comments:

Post a Comment