March 24, 2011

yesil semsiye

bir sarki dinledim ve hayatim degisti. artik daha farkli bakiyorum hayata. her adim bir firsat. her bardak dolu, her dolu bir nese. bir sarki dinledim ve ben degistim. olmadi mi? basa sariyoruz. uc, iki, bir...
bir sarki dinledim ve tum ikili iliskilerimi gozden gecirdim. simdi toparlamam gerekenleri toparlamayi planliyorum. artik birak daginik kalsin diyen bir ben yok. belki biraz daha kendimden odun verip zamaninda kendimi yeterince kullandirmamisim gibi yine agir yuklerin altina girecegim. bir sarki dinledim ve daha iyi bir insan oldum. bam, kesiyoruz. ne yani yine mi olmadi? sil bastan, uc ik...
bir sarki dinledim ve bendeki merhameti ben kesfettim. unutmak istediklerimi unuttum, kurtuldum. affettim ve arindim. bir sarki dinledim ve onlar iyilesti, ben iyilestim. kestik. ne var yine? uc, ikkahretsin...
dur n`apiyorsun? mudahale diyoruz buna, iste burada ben kamerayi ele geciyorum. ve tam burada artik sizi eglendirmek istemedigime karar veriyorum. ve sonra ve... sonrasini henuz bilmiyorum. hafif bir gulme tutuyor beni, uzun zamandir kayip yesil semsiyemi omzuma asip cikiyorum. size kalansa nasil bir ruh hastasi olduguma karar vermek. ne diyordum, bir sarki dinledim. orta halliydi desem yalan olur, oldukca hos bir melodi. tekrar dusundum de olaganustuydu sarki. bir sarki dinledim ve yoluma devam ettim, ne bir eksik ne bir fazla.

No comments:

Post a Comment