February 18, 2013

bugün birden çok eksik hisettim. bana bunu hissettiren sen miydin, emin değilim. yapabiliceğim iki şey var. seni hiç düşünmeden yoluma devam etmek ya da bile bile senin beni umursamazca dağıtmana izin vermek. bazen hiçbir şey benim elimde değilmiş gibi geliyor, düğümleri çözmesi gereken senmişsin gibi. ama sanki ben, hep ben kendi kuyumu kazıyormuşum gibi geliyor, sanki bile bile eskişehir yolunda karşıdan karşıya geçmeye çalışmışım, araba uğultuları arasında kalmışım gibi. bazen diyorum, keşke bana çarpsan, keşke beni ezip geçsen ve uğultular kaybolsa. cırcır böcekleri kulağımı tırmalamasın istiyorum mesela. seni görmeyeyim istiyorum, beni bulma istiyorum. kendimi eskişehir yoluna atacak kadar aptal olmamak istiyorum bazen, ya da eskişehir yolunda karşıdan karşıya geçmeyi başarabilecek kadar delibozuk olmak. beni itme istiyorum, beni uzaklaştırma, cırcır böcekleri sussun istiyorum, sen susma.


slight night shiver

cırcır böcekleri kulaklarımı tırmalamasa. seni görmesem, beni bulmasan. kendimi eskişehir yoluna atacak kadar aptal olmasam diyorum bazen, ya da eskişehir yolunda karşıdan karşıya geçmeyi başarabilecek kadar delibozuk olsam. beni itmesen, beni uzaklaştırmasan, cırcır böcekleri sussa, sen susmasan.

No comments:

Post a Comment