January 15, 2011

yildiz

insan dedesini ozleyince bir yildizda oldugunu hayal ediyor. i'll see you in a telescope lens diyor sonra. belki gozleri bugulaniyor biraz. mukemmel bir adamdi, bugun bile tanimadigimiz adamlar gelir yardimlarindan bahseder. o anlar ne kadar az tandigimi dusunurum dedemi. bir kac ayimi ona kizarak gecirdigimi dusununce uzuluyorum simdi, hakli oldugumu bilsemde. iki yazi yazdim bugune kadar dedemle ilgili. hicbirisi acitasyon yapmak ya da onun adini kullanarak bir seylerde dikis tutturmak adina yapilmis seyler degildi. sanirim kullanmadim bu anlamda dedemi. herkes bir sekilde bas eder hayatindaki bosluklarla, ben de yazarak ozledim dedemi. her nerdeysen umarim elinde iyi hazirlanmis viskin vardir ve cok mutlusundur dede. yildizina iyi bak.

i'll see you soon
in a telescope lens...

No comments:

Post a Comment